GYIK
Hogyan változtathatom meg a kézbesítési címemet?
Nagy hangsúlyt fektetünk a rendelése gyors lebonyolítására. Emiatt általában nem áll módunkban megváltoztatni a szállítási címet, miután a rendelését már befejezte. Lehetőség van azonban arra, hogy közvetlenül a kézbesítő partnerrel intézze a módosítást az általuk küldött nyomon követési hivatkozáson keresztül.
Hol van a rendelésem visszaigazolása?
A rendelés leadását követő 24 órán belül visszaigazolást kap a megadott e-mail-címre. Ha nem kapott visszaigazolást, kérjük, ellenőrizze a kéretlen levelek mappáját. Ügyfélszolgálati csapatunk szívesen válaszol minden kérdésére.
Hogyan vehetek ki egy terméket a meglévő rendelésemből?
A rendelés státuszától függően szükség esetén módosítható. Ügyfélszolgálatunk szívesen segít Önnek ebben. Kérjük, jelezze nekünk módosítási igényeit:
Kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.
info@feny24.hu
Kérjük, mindig adja meg a rendelése számát.
Hogyan adhatok hozzá egy terméket a meglévő rendelésemhez?
Nagy hangsúlyt fektetünk a rendelése gyors lebonyolítására. Emiatt általában nincs lehetőség arra, hogy egy meglévő rendelésen a rendelés leadása után változtatásokat eszközöljön. Lehetőség van a rendelése törlésére az ügyfélszolgálaton keresztül, és új rendelés leadására.
Hogyan változtathatom meg a rendelésemet?
Nagy hangsúlyt fektetünk a rendelése gyors lebonyolítására. Emiatt általában nincs lehetőség arra, hogy egy meglévő rendelésen a rendelés leadása után változtatásokat eszközöljön. Lehetőség van a rendelése törlésére az ügyfélszolgálaton keresztül, és új rendelés leadására.
Hogyan válthatom be a kedvezmény-utalványomat?
Írja be a kódot a „Kuponkód” mezőbe a kosárban és kattintson a „Beváltás” gombra. Megjegyzés: a kód beírásakor ügyeljen arra, hogy az utalvány kódjának másolásakor ne másolja ki a szóközöket, valamint a nagy- és kisbetűkre.
Az utalványt az utalvány beviteli mezőjében lévő (x) gombra kattintva újra eltávolíthatja.
Fontos: Használat előtt ellenőrizze az utalványkód érvényességét és az utalvány feltételeit, például a minimális vásárlási árat (= a ténylegesen tárolt és kifizetett áru értéke), a kategóriát, a kizárt gyártót stb.
Hogyan adhatok le rendelést?
Többféle módon is rendelhet tőlünk - online, e-mailben vagy telefonon. Ha online szeretne rendelést leadni, kérjük, tegye meg a következő lépéseket:
1. A termék oldalán kattintson a „Kosárhoz ad” gombra.
2. Személyes bevásárló kosarát a „Kosárba megtekintése” gomb vagy a jobb felső sarokban található kosár ikon segítségével ellenőrizheti.
3. Az alábbiakban lehetősége van arra, hogy rendelését PayPal fizetéssel, hitelkártyával vagy utánvéttel teljesítse.
4. A rendelést a „Megvásárolni” gombra kattintva fejezze be.
5. Általában néhány percen belül, de legkésőbb 24 órán belül visszaigazolást kap a rendeléséről.
Hogyan kapom meg a számlát?
A rendelés elküldése után számlát (adóügyi bizonylatot) kap a rendelése leadásakor megadott e-mail-címre.
Ha az online kártyás fizetés sikertelen, mi a teendő?
Ha probléma merül fel, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.
A rendelés megváltoztatható utánvétre vagy az áru bankszámlára előre történő kifizetésére.
Hol találom a számlámat?
A rendelés elküldése után számlát (adóügyi bizonylatot) kap a rendelése leadásakor megadott e-mail-címre.
Hogyan változtathatom meg a számlázási címemet?
Nagy hangsúlyt fektetünk a rendelése gyors lebonyolítására. Emiatt általában nem áll módunkban megváltoztatni a számlázási címet, miután a rendelését már befejezte.
Hogyan történik a pénzvisszatérítés?
Minden fizetés a rendelés leadásakor használt fizetési móddal történik (például mindig arra a számlára kapja a fizetést, amelyről az átutalás történt). Ha az áru átvétele előtt eláll a szerződéstől és a fizetés hitelkártyával történt, az összeg csak zárolásra kerül. A pénz tehát felszabadul.
Milyen fizetési módokat kínálnak?
A fizetési módjainkkal kapcsolatos összes információ az alábbi hivatkozáson található: Hivatkozás a fizetési módokra.
Mit kell tennem, ha a számla téves?
A számlázási cím megváltoztatása csak B2B üzleti ügyfelek számára lehetséges. Ha bármilyen kérdése van a számla tartalmával kapcsolatban, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz a Kapcsolati űrlapon keresztül, és mi segítünk Önnek.
Miért nem kaptam meg a rendelésemet, bár már kifizettem?
Több oka is lehet annak, hogy a termékek kifizetése után még nem kapta meg a rendelését. Kérjük, először ellenőrizze a rendelését visszaigazoló e-mailt, hogy a szállítási határidőt nem lépte-e már túl. Ha ez a helyzet, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Azért vagyunk itt, hogy segítsünk Önnek.
Miért kapok emlékeztetőt annak ellenére, hogy a fizetés már megtörtént?
Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz a Kapcsolati űrlapon keresztül. Azért vagyunk itt, hogy segítsünk Önnek.
Hogyan változtathatom meg a jelszómat?
A jelszó megváltoztatásához tegye meg a következő lépéseket:
1. Jelentkezzen be a „Felhasználói fiókjába”.
2. A „Fiókadatok” szakaszban jelölje be a „Jelszó megváltoztatása” lehetőséget.
3. Most adja meg a régi és az új jelszót. Bejelentkezés a felhasználó fiókba
Hogyan módosíthatom a felhasználói adataimat?
A felhasználó adatok megváltoztatásához tegye meg a következő lépéseket:
1. Jelentkezzen be a „Felhasználói fiókjába”.
2. A Felhasználói adatok szerkesztése menüpont alatt módosíthatja elérhetőségi adatait, például nevét, e-mail-címét és jelszavát. A szállítási és számlázási címet a „Címjegyzék” részben szerkesztheti.
3. A módosítások megerősítéséhez nyomja meg a Mentés gombot. Bejelentkezés a felhasználó fiókba
Hogyan tudom törölni a felhasználói fiókomat?
Ha szeretné, természetesen töröljük az adatait a rendszerünkből. Értesítsen bennünket a kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül.
Hogyan hozhatok létre felhasználói fiókot?
Ha felhasználói fiókot szeretne létrehozni, tegye meg a következő lépéseket:
1. Kattintson a „Regisztráció” gombra a weboldalunk felső részén.
2. Töltse ki az összes kötelező mezőt, és válasszon jelszót.
3. Ha szeretne további információkat kapni a trendekről, illetve kedvezményeinkről és utalványainkról a hírlevelünkön keresztül, kérjük, jelölje be a megfelelő négyzetet, mielőtt a „Tovább” gombra kattint.
4. Ekkor kap egy e-mailt - erősítse meg a felhasználói fiók aktiválását a hivtakozásra kattintva.
Mi a teendő elveszett rendelés esetén?
Nagyon sajnáljuk, ha a rendelése elveszett. Sajnos ez a nagy mennyiségű csomagküldeményeknél előfordulhat. Ha megrendelése elveszett, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. Szívesen segítenek Önnek:
E-mail cím minden ügyfél számára:
info@feny24.hu
Az árucikkek elérhetőségének az időpontjai kötelező érvényűek?
A szállítási határidők csak tájékoztató jellegűek. Ezek az egyes gyártók lehetőségeitől és logisztikai partnereink szállítási lehetőségeitől függenek. A legtöbb esetben az áru a megadott időpontban áll rendelkezésre, és így a termékre megadott időpontban kerül kiszállításra.
Lehetséges, hogy az árut közvetlenül az Önök üzletében megnézzem és megvásároljam?
Mi egy webáruház vagyunk, és sajnos Magyarországon nincs üzletünk és bemutatótermünk.
Személyesen is átvehetem az árut?
Mi egy webáruház vagyunk, és sajnos Magyarországon nincs üzletünk vagy gyűjtőpontunk.
Az árut ki tudom szállíttatni egy gyűjtő- vagy átvételi pontra?
Küldeményét a DPD csomagküldő üzletében a következő módon helyezheti el:
1. Válassza ki a DPD csomagküldő üzletbe történő kézbesítés lehetőségét.
2. Az irányítószám vagy a város megadásával megjelenik a DPD hálózat legközelebbi csomagküldő üzlete, a nyitvatartási idővel együtt, ahol kiválaszthatja a csomagküldő üzletet.
A küldeményét a Packetába is elküldheti. Ez csak akkor lehetséges, ha a házhozszállítást választotta. Miután a Packeta elküldte a nyomon követési hivatkozást, kiválaszthatja az Ön által kiválasztott Packetához történő kézbesítést.
Hogyan változtathatom meg a szállítási címemet?
Nagy hangsúlyt fektetünk a rendelése gyors lebonyolítására. Emiatt általában nem áll módunkban megváltoztatni a szállítási címet, miután a rendelését már befejezte.
Hol van a küldeményem?
Miután a terméket sikeresen elküldtük, kap egy e-mailt a nyomon követési hivatkozással. Így bármikor ellenőrizheti küldeménye aktuális állapotát. Azt is ellenőrizheti, hogy a csomagot a szomszédba, vagy adott esetben a DPD vagy valamelyik fiókjába kézbesítették-e.
Hogyan tudok szállítási időpontot egyeztetni a fuvarozóval?
Ha a rendelése mérete és súlya miatt nem szállítható csomagküldő szolgáltatással, akkor szállítmányozással küldjük el. Szolgáltatónk, a Zufall automatikusan felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy egyeztesse Önnel a szállítás időpontját. Kérjük, rendeléskor adja meg telefonszámát.
Hogyan tudom lerövidíteni a szállítási időt?
Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy a kért tételeket a lehető leggyorsabban kézbesítsük. Sajnos, még gyorsabb szállítási időt nem tudunk biztosítani.
Milyenek a kézbesítési és szállítási költségek?
Szállítási költségek Magyarországon belül:
- Szállítási költségek 10 000 HUF értékű rendelés felett - Ingyenes postaköltség
- Szállítási költségek 9 999 HUF értékű rendelés alatt - 2000 HUF
A más országokba történő szállítás költségeiről itt talál minden információt: Szállítási költségek áttekintése
Melyik futárcégekkel dolgozik együtt?
Megrendelését megbízhatóan és biztonságosan a DPD. A küldeményt a szállítás során keletkező károk ellen biztosítjuk.
Szállítmányozás: DPD *
Szállítmányozás ( nagyméretű áruk): Zufall *
Külföldre is szállítanak?
A következő áttekintésben megtalálja az összes országot, ahová a küldeményét kézbesíthetjük: Szállítási költségek áttekintése
Az Ön országa nem szerepel itt? Ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésre az egyéni kérdések megválaszolására: Kapcsolatfelvételi űrlap
Hogyan tudhatom meg, hogy ki lehet-e cserélni az izzót a lámpában?
Ha lehetőség van a termékekben lévő izzók cseréjére, keressen egy speciális szimbólumot vagy képet, amely a termék csomagolásán látható.
Miért nincs a termékemen energiacímke?
Különbséget kell tenni a „fényforrás” és az „egyéb lámpatestek” között. A fényforrások olyan termékek, amelyeknél a fényforrás (egyszerűen fogalmazva, a fényt kibocsátó izzó vagy forrás) nem távolítható el a fény megsemmisítése nélkül. A fényforrás tartósan van telepítve, és nem cserélhető ki. A termék címkézési kötelezettség alá esik, és energiacímkét kap. Az „egyéb lámpatestek” nem kapnak energiacímkét, és az olyan termékek, amelyek egy vagy több fényforrást (izzót)/különálló működtető eszközt vagy mindkettőt tartalmaznak. Az alkalmazandó fényforrás/izzó fel van címkézve. A tisztán LED-es lámpatestek esetében van még egy különbség. A beépített LED-modul hatékonysági osztálya meg van adva, de még itt sem áll rendelkezésre a címke.
Összehasonlíthatom a régi és az új címkét?
A hatékonysági osztályzatot minden egyes termék esetében újra meghatározták, és a régi címkével való összehasonlítás nem lehetséges.
Mi a különbség a régi és az új energiacímke között?
A „plusz minősítés” már nem létezik az új címkén. Az új skála A-tól G-ig terjed. Az A minősítés egyelőre nem létezik, mert azzal a jövőben az új technológiákkal még energiatakarékosabb készülékeket lehet majd minősíteni. Ezért egyelőre a B és C minősítésű lámpák a legenergiatakarékosabbak. A QR-kód is újdonság. Ez közvetlen hozzáférést biztosít a termékadatbázishoz (EPREL), ahol további termékinformációk állnak rendelkezésre.
Miért vezették be az új energiacímkét?
Az elektromos berendezések az elmúlt években egyre energiatakarékosabbá váltak. Ennek eredményeképpen az összes készülék többsége hatékony volt, és az A+, A++ és A+++ energiahatékonysági besorolások között szinte semmi különbség nem volt. Az új energiacímke célja, hogy a fogyasztók számára ismét átláthatóvá tegye a különbségeket.
Mit jelent az angol „Dimmer: Included“?
A dimmer fényszabályozást jelent. Az included pedig, hogy tartalmazza. Többféle fényszabályozótípus létezik, amelyeket már tartalmazhatnak. Ez azt jelenti, hogy más fényerőszabályozó kapcsoló nem használható (pl. a falban lévő forgó fényerőszabályozó kapcsoló). A mellékelt dimmer kapcsoló és a külső dimmer kapcsoló zavarhatja egymást, ami a fény meghibásodásához vezethet. Egyértelmű villogást és/vagy zümmögést válthat ki például a két egymással kölcsönhatásban lévő dimmer.
Dimmer opciók:
1: Easydimm / click dimming funkció. A dimmelési folyamatot a normál fali kapcsoló ismételt megnyomásával lehet elindítani. Vannak folyamatos és fokozatosan halványodó modellek. Kérjük, olvassa el a termékleírást vagy a használati utasítást.
2: Dimmer kapcsoló a lámpatest burkolatán (forgó dimmer, érintő dimmer, gesztusvezérlés, ...)
3: A küldeményhez mellékelt távirányítóval vagy egy letölthető alkalmazással szabályozható.
Hol találok információt arról, hogy a termék dimmelhető-e?
A termékoldalon a Termék részletes leíréséban láthatja, hogy az Ön által megálmodott lámpa dimmelhető-e. Ha a „Dimmelhető” adatnál az „Igen” jelölés szerepel, a lámpatest dimmelhető. A „Dimmer” részlet alatt láthatja, hogy tartalmaz-e dimmert.
Ha nincs információ a dimmelhetőségről, akkor álmai fénye nem dimmelhető.
A LED-ek tartósan vannak telepítve?
Az, hogy az izzók állandóan a lámpatestbe vannak-e szerelve, mindig fel van tüntetve a szükséges lámpatest energiacímkéjén. Az energiahatékonysági címke a termék oldalán található.
Mennyi ideig tart a termékgarancia?
Minden termékre 24 hónapos garancia vonatkozik. A garancia a termék átvételekor kezdődik.
Hol találom a termék méreteit?
Amikor rákeres egy termékre webáruházunkban, a termék adatai között és a leírásban láthatja annak jellemzőit. A kívánt termék méreteit a hossz, szélesség és magasság (cm-ben) alatt találja. Ha további információra van szüksége, ügyfélszolgálatunk szívesen segít Önnek.
Mikor lesz újra elérhető a termék?
A termék oldalán, az ár alatt könnyen láthatja a termék elérhetőségét, raktárkészletét és szállítási idejét.
Hogyan kereshetek rá a termékekre a webáruházban?
Több lehetőség is van arra, hogy termékeket keressen webáruházunkban:
- A keresőmezőnk webáruházunk felső sávjában található. Itt egy vagy több keresőkifejezést adhat meg. Ezután különböző keresési javaslatok, kategóriák és termékek közül válogathat.
- A felső sávban található kategóriák segítségével közvetlenül a megfelelő lámpatestek kiválasztásához is hozzáférhet.
Az egyes kategóriák oldalain lehetőség van a keresés finomítására a szűrők segítségével.
Hogyan kaphatok tájékoztatást a termékemről?
A webáruházban a következő információk találhatók a termék oldalán:
- Részletes termékleírás (pl. gyártó, anyag, fényszín, méret)
- Termékleírás
- Szállítási idő
- Összeszerelési útmutató (ha van)
Hogyan történik az árucsere?
Sajnos az árucsere nem lehetséges, ezért vissza kell küldenie a terméket, és újat kell rendelnie. Kérjük, hogy a termék visszaküldésének a leggyorsabb módjához használja a visszaküldési portált.
Miután megkaptuk és ellenőriztük a visszaküldött terméket, kap egy jóváírást visszaigazoló e-mailt. A visszafizetés ezután az eredeti fizetési módon történik. Rendelje meg a kívánt terméket webáruházunkban.
Hogyan tudom törölni az egyes tételeket a rendelésemből?
A rendelés státuszától függően szükség esetén módosítható. Ügyfélszolgálatunk szívesen segít Önnek ebben. Kérjük, jelezze nekünk módosítási igényeit: Kapcsolatfelvételi űrlap
Kérjük, mindig adja meg a rendelése számát.
Hogyan küldhetem vissza a kézbesített terméket?
Kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.
vagy
info@feny24.hu
A visszaküldés 30 napon belül ingyenes.
Ha azonban úgy dönt, hogy az Ön által választott futárszolgálaton keresztül küldi vissza a terméket, akkor a díjakat, beleértve az esetleges vámot is, Önnek kell megfizetnie. Ha ezt választja, kérjük, küldje a küldeményt a németországi raktárunk címére.
Lampenwelt GmbH
FC-Zufall Retourenmanagement
Europastraße 8
36088 Hünfeld
Németország
Hogyan tudom törölni az egyes tételeket vagy az egész rendelést?
A rendelés státuszától függően szükség esetén módosítható. Ügyfélszolgálatunk szívesen segít Önnek ebben. Kérjük, jelezze nekünk módosítási igényeit: Kapcsolatfelvételi űrlap
Kérjük, mindig adja meg a rendelése számát.
Hogyan vehetem igénybe a hibás árukra vonatkozó jótállást?
Magánügyfelek: Minden termékre 24 hónapos garancia vonatkozik.
Céges ügyfelek: Minden termékre 12 hónapos garancia vonatkozik.
Ha sérült cikket szeretne bepanaszolni, használja a visszaküldési portálunkat.
Mit kell tennem, ha sérült terméket kaptam?
Kérjük, hogy a hibás termék visszaküldésének a leggyorsabb módjához használja a visszaküldési és panaszkezelési portált.
Mit tegyek, ha a küldeményemet kézbesítették, de a rendelést még előtte törölték?
Nagy hangsúlyt fektetünk a lehető leggyorsabban kézbesítsésre Emiatt előfordulhat, hogy a lemondás már nem lehetséges, és a cikk továbbra is elküldésre kerül. Ebben az esetben kérjük, fogadja el a küldeményt, és küldje vissza a visszaküldési portálon keresztül.
Mit kell tennem egy tévesen kézbesített termékkel?
Ha a küldemény a megrendelt terméktől eltérő terméket tartalmaz, kérjük, használja a visszaküldési portálunkat. A visszaküldés okaként válassza a „téves cikk” opciót - ha a termék színe vagy mérete eltér, válassza a „téves változat” opciót.
Mit jelent a 30 napos pénzvisszafizetési garancia?
A törvényes 14 napos elállási jogon túlmenően a következő 16 napra önkéntes pénzvisszafizetési garanciát kínálunk. Az árut 30 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti. A pénzvisszafizetési garancia igénybevételére vonatkozó további információk és feltételek itt találhatók.
Mikor kapom vissza a pénzemet, ha visszaküldök egy terméket?
Miután megkaptuk és ellenőriztük a visszaküldött terméket, kap egy jóváírást visszaigazoló e-mailt. A visszafizetés ezután az eredeti fizetési módon történik.
Mikor kapom vissza a pénzemet, ha visszaküldök egy terméket?
Miután megkaptuk és ellenőriztük a visszaküldött terméket, kap egy jóváírást visszaigazoló e-mailt. A visszafizetés ezután az eredeti fizetési módon történik.
Kaphatok cserealkatrészeket a sérült termékemhez?
Mivel több, mint 50 000 különböző termékből álló széles a kínálatunk, emiatt nem rendelkezünk pótalkatrész-készlettel. Az áruvisszaküldést az áruvisszaküldési portálunkon keresztül regisztrálhatja.
Hivatkozás a visszaküldési portálra Jelentkezzen be a rendelése számával és az e-mail-címével. A regisztrációhoz szükséges adatokat a számlán vagy a rendelés visszaigazolásán találja. Itt tölthet fel képeket a sérült termékről.
Hogyan küldhetem vissza a sérült terméket?
A sérült terméket szívesen kicseréljük egy hibátlan termékre. Az áruvisszaküldést a leggyorsabban az áruvisszaküldési portálunkon keresztül regisztrálhatja.: áruvisszaküldési portál
Jelentkezzen be itt a rendelése számával és az e-mail-címével. A regisztrációhoz szükséges adatokat a számlán vagy a rendelés visszaigazolásán találja. Itt tölthet fel képeket a sérült termékről.
Hiányzik a magyar használati utasítás. Mit tegyek?
Forduljon az ügyfélszolgálatunkhoz. Lehetséges, hogy a gyártó elfelejtette csatolni a használati utasítást.
A lámpatestet a szállítás után összeszerelik?
Ez a lámpatesttől függően változik. Egyes lámpákat méretük vagy szállítási biztonságuk miatt a szállítás során szét kell szerelni. A termékekhez mindig mellékeljük az összeszerelési útmutatót. Tájékoztatást nyújt arról, hogy az összeszerelés során milyen lépésekre van szükség, illetve hogy szükséges-e az összeszerelés.
Mi történik, ha a lámpa eltörik?
Ha a lámpának hagyományos a foglalata, akkor a lámpa kicserélhető. A beépített LED-ekkel ellátott lámpák esetében a lámpatestet ki kell cserélni.
Használhatok több wattot, mint amennyi a foglalaton szerepel?
A maximális teljesítmény, amelyet nem szabad túllépni, a foglalaton és az izzó típustábláján van feltüntetve. Ha a teljesítmény túl magas, a foglalat a legrosszabb esetben megolvadhat, és lehetséges tűzforrássá válhat.
Mit jelent a 30 napos pénzvisszafizetési garancia?
A törvényes 14 napos elállási jogon túlmenően a következő 16 napra önkéntes pénzvisszafizetési garanciát kínálunk. Az árut 60 napon belül indoklás nélkül és ingyenesen visszaküldheti. A pénzvisszafizetési garancia igénybevételére vonatkozó további információk és feltételek itt találhatók.
Hány napon belül küldhetem vissza az árut?
A tőlünk kapott árukat 30 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti. Kérjük, használja erre a célra az áruvisszaküldési portálunkat.
További információkért, valamint a jótállási és visszatérítési feltételekért kattintson ide.
Mennyi ideig tart a termékgarancia?
Magánügyfelek: Minden termékre 24 hónapos garancia vonatkozik.
Céges ügyfelek: Minden termékre 12 hónapos garancia vonatkozik.
A garancia az áru leszállításának időpontjától kezdődik.
Hogyan iratkozhatok le a hírlevelekről?
Hírlevelünkről leiratkozhat a hírlevél láblécében található megfelelő hivatkozással.
Hogyan iratkozhatok fel a hírlevélre?
Ha szeretné megkapni a legfrissebb információkat az előnyökről és ajánlatainkról, bármikor feliratkozhat ingyenes hírlevelünkre az alábbi hivatkozással: hírlevél A regisztrációt követően visszaigazoló e-mailt fog kapni. Ellenőrizze a levélszemét mappát.
Hogyan adhatok visszajelzést?
Visszajelzései segíthetnek nekünk ajánlatunk és szolgáltatásaink továbbfejlesztésében. Küldje el nekünk véleményét a kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül.
Van papíralapú katalógusuk is?
Naponta optimalizáljuk széles termékkínálatunkat - új, naprakész termékekkel bővülünk, és a már nem elérhető termékeket eltávolítjuk. Mire kinyomtatnánk, elküldenénk és Ön megkapná a katalógust, az már nem lenne naprakész. Ezért sajnos nem küldünk katalógust. Lámpáink kínálatát megtalálja a weboldalunkon.